PARK Styling

PARK Styling

Ny frontend og personlige tilføjelser

Kunde

PARK Styling

Platform

Shopify Plus

Ydelser

Design, Rådgivning, Udvikling

Markeder

5 markeder

Hvem er PARK?

Siden deres begyndelse har PARK etableret sig som et eksklusivt og nytænkende frisør koncept, som har ekspanderet til mere end 90 byer i Danmark, og udviklet international tilstedeværelse. De har over 100 selvstændige saloner bag sig og deres produkter er skabt med fokus på kvalitet og bæredygtighed. 

Udfordringen

PARK er en virksomhed i hurtig vækst og de havde brug for en webshop der matchede deres høje tempo, men samtidig afspejlede den høje kvalitet i deres produkter. 

PARK ønskede en sparringspartner til at omsætte deres gode ideer til et stærkt produkt og hjælpe med at binde deres online univers sammen med deres fysiske forretninger. De prioriterede en samarbejdspartner der kunne udfordre dem og turde stille spørgsmål som ”Er I sikre på I vil gå denne vej, det kan betyde dette” og på det grundlag endte vi som deres samarbejdspartner.

Hjemmesiden havde brug for nye og bedre løsninger, for at erstatte den forrige version hvor gamle apps og koder tog hårdt på hjemmesidens pagespeed. Derudover var der brug for en realistisk vurdering af hvilken vej de burde gå med den daværende opsætning i Shopify. 

 

"Edition er klar på at blive udfordret, og deres tilgang er, at hvor man normalt ville sige 'det plejer ikke at kunne lade sig gøre,' siger de i stedet 'jamen, så finder vi en løsning'. De bygger på de ideer som en samarbejdspartner gerne vil opnå og omsætter dem til et funktionelt produkt eller funktion. Og så er de bare super behagelige mennesker som gør hvad de siger og siger hvad de gør.”

- Patrick Corell, Head of Digital, PARK Styling

Løsningen

For at levere en nem og overskuelig løsning, har vi bygget settings til alle funktioner, hvilket har givet PARK fuld frihed over overbygning efter projektets afslutning. Den nye frontend er designet i lyse farver, som harmonerer med brandets værdier. 

Det er blevet muligt at tilgå specifikke saloner og deres åbningstider og frisør-teams. Derudover er der blevet tilføjet en tidsbestilling knap, som gør det nemt at booke tid. Funktionen har givet PARK bedre muligheder for at samarbejde med deres saloner, og så har den styrket forbindelsen mellem den fysiske og digitale tilstedeværelse. 

Vi har bygget en personlig hårtest, som giver kunderne mulighed for at tilpasse deres egen hårtype til det helt rette produkt. Dette er en unik tilføjelse der fremhæver PARKS store interesse for kundens behov, samt viser deres brede viden indenfor hårpleje. 

Samarbejdet har været kendetegnet ved at det netop har fungeret som et samarbejde, frem for et kunde-/leverandørforhold. Projektet er blevet løst til fuld tilfredshed fra begge parter, og det er derfor med stor glæde at vi fortsætter samarbejdet igennem en løbende kollaboration med PARK og deres dygtige team. 

”Hver gang der opstod en ny udfordring, så var projektleder Laura hurtig på mail eller mobilen til at informere os så vi kunne træffe nogle velbegrundede beslutninger og ikke var nødt til at udsætte projektet yderligere. Hun fangede alle de opgaver vi opdagede at vi havde misset i første omgang og hun fandt løsninger hvorpå de kunne laves smartere” – Patrick Corell, Head of Digital, PARK. 

Tag et kig på PARKs opdaterede hjemmeside og dyk ned i deres kvalitetsbevidste univers. Prøv hårtesten, besøg salonerne og browse igennem deres mange produkter. https://parkstyling.dk